vrijdag 31 augustus 2012

School is cool!

Maandag start mijn grote meid aan haar schoolcarriëre en daar hoort natuurlijk een unieke boekentas bij, want "School is cool"!
Het patroon vond ik, en français, bij lilafanfreluche!

De foto's van Janne met de boekentas op haar rug waren niet simpel om te maken... aangezien ze niet graag op de foto staat... Zelfs tot zover dat ze in het toilet vlucht ... tja die paparazzi hé ;-)

 
 
 
 
Dus dan maar enkele foto's van de boekentas op de stoel...
 

 
 


 
 
Op naar 't volgende project... een echte "School is cool"-T-shirt...

5 opmerkingen:

  1. Amai die handtas is mooi, de boekentas had ik al gezien en die natuurlijk ook. Maar wat ik nog het mooist van al vind is je nieuwe foto bovenaan je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai wat een mooie boekentas ! ik ben meteen fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof zeg da boekentaske!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen