donderdag 18 oktober 2012

Zus is jarig

Mijn zus werd deze week 30 jaar... Da's toch een specialeken.
Dus heb ik voor haar een fotocollage (met alle mooie momenten tussen 0 en 30) en een Van Katoentas, http://www.vankatoen.org/2011/12/maak-een-boodschappentas-voor-van-katoen/ gemaakt (jeans en fluo roos, want ze is nogal dol op fluo) en wat centjes geschonken voor naaifolliekes.

En aangezien mijn zus een juf is... kan ze de tas gebruiken als schooltas, daarom ook afgewerkt met de geflockte fluo letters "Juf Ilse". (wou ze wel liever in fluo roos, maar Hotfix studio had de verkeerde kleur (fluo geel) geleverd en kon/wou ze niet meer op tijd opsturen ondanks mijn smeekbede... dus heb ik het maar in fluo geel gedaan, denk dat ik volgende keer ergens anders bestel, maar soit...)

 
 

3 opmerkingen:

  1. Tas is heel mooi... ik heb pas een bestelling binnen van HOTFIX alles was bij mij in orde... ik vind het ook zo jammer als ze je niet helpen zoals het zou moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi mooi! Spijtig van de flockfolie maar geel is ook ni lelijk.

    BeantwoordenVerwijderen