woensdag 10 oktober 2012

De befaamde Boleo-tas

Zoveel maanden geleden kocht ik het patroon van de Boleo-tas bij Van Katoen. Ik was meteen verliefd op die tas... en dat de opbrengst voor Annick for Kenya was, was meteen twee goede doelen in één klap. De stof komt van Ikea (ik werk zo graag met die bloemenstof).

Dus maanden geleden begon ik aan die tas... maar... ik zat vast.
Bij mij was die omkeerbare tas, helemaal geen omkeerbare tas...
Een hele zomer is de tas blijven liggen... de liefde was over.
Het lag niet aan het patroon... maar mijn ruimtelijk inzicht was door al het draaien en keren het noorden kwijt geraakt.

Maanden later nam ik mijn "boleoke" mee naar Den Draad (ons naaiclubke) om het nog een laatste kans te geven en daar gebeurde het!
Onder toezicht van mijn drie naaivriendinnen is het dan toch allemaal goed gekomen...

Dus voila, trots presenteer ik jullie... dé BOLEO!
Er zit nog wel één "klein" foutje in ;-)

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten