zaterdag 17 november 2012

Liebster Blog Award



Ik ben door Mama Imaar geselecteerd voor de Liebster Blog Award. Superleuk initiatief!
Via deze weg wil ik haar graag bedanken voor de nominatie.


De regels

1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden.
3. Maak 11 nieuwe vragen
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen deze award
5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon van wie je de nominatie kreeg


11 dingen over mij
 
1. Mama van Marie en Janne
2. Gehuwd
3. Creatief
4. Muzikaal
5. Ik hou van de zomer
6. Ik ben verlekkerd op frietjes met mayonaise
7. Kattenpersoon
8. Hema-verslaafd
9. Roodbruin haar
10. 32 jaar
11. Kan uren aan een stuk naaien



Antwoorden op de 11 vragen die Mama Imaar heeft gesteld

1. Als je als dier terug mocht komen, welk dier zou je dan willen zijn?
misschien wel een tijger

2. Waar kun jij nou echt van genieten?
een zalige massage, een sauna en nog een bubbelbadje erna

3. Sinterklaas of kerstmis?
overduidelijk kerstmis, het feest van 't jaar!

4. Waar mogen we jou voor wakker maken?
een uitgebreid zondags ontbijt met het gezin

5. Wat doe je het liefste op een vrije dag?
kleertjes naaien

6. Wat denk jij dat je bereikt hebt over 5 jaar?
een mooi gezin, genieten van mijn toffe job en een afgewerkte verbouwing en heel veel naaiselkes ;-)

7. Wat is jouw mooiste herinnering?
de geboorte van mijn dochterkes

8. Hartig of zoet?
hartig

9. Welke reis zou je nog graag willen maken?
Marokko

10. Een cadeau geven of een cadeau krijgen?
moeilijk te kiezen... ik geef graag cadeaus aan kindjes, maar ik krijg er zelf eigenlijk ook wel graag ;-)

11. Was je vroeger als kind een lieverdje of een boefje?
een lieverdje



Ik nomineer volgende blogs...

Sweet Sienne Hope

Een huis in de straat

Stippen en ruiten

Van Leentje

Mammabelle

Crea-t-las

Mama Ka

By eva maria

Mllebelle

Lots of lili

Lielebeesje


Mijn 11 vragen voor mijn genomineerden voor de Liebster Blog Award

1. Wat is jouw levensleuze?

2. Waar koop je jouw stofjes?

3. Zonlicht of maanlicht?

4. Wat is jouw lievelingsrecept?

5. Wie is volgens jou een muzikaal toptalent?

6. Beste film allertijden?

7. Beste muziek allertijden?

8. Vanwaar kwam je inspiratie om te beginnen naaien?

9. Hoe omschrijf je jezelf in één woord?

10. Wat is je favoriet kledingstuk?

11. Sinds wanneer ben je gestart met bloggen?


Bedankt om mee te werken!! Liefs Mamariejanne

6 opmerkingen:

  1. Hoi MaMarieJanne! Hartelijk dank voor je nominatie voor de award, ik vind het super dat je mijn blog de moeite waard vindt om te vermelden, fijn!
    Toch doe ik liever niet mee aan deze rubriek, het heeft voor mij een te groot kettingbrief-gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel ... Ik hoop dat je het niet erg vindt, want ik apprecieer het wél hoor!
    Groetjes,
    Eva
    byevamaria.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor, begrijp het wel ;-)

      Verwijderen
    2. Hoi! Oef, ik ben een beetje blij om dit te lezen, want ik heb hetzelfde gevoel. Ik voel me echt vereerd, maar ga 'm ook niet doorsturen als je dat niet erg vindt. Ik zie het wel zitten om eens een keertje wat meer over mezelf te vertellen op m'n blog en dan ga ik zeker aan je vragen denken.
      En bij deze ga ik je ook volgen. ;-)
      Bedankt!

      Verwijderen
    3. Ook voor jou, lielebeesje, geen probleem...
      Alleen spijtig dat ik nu niet te weten kom waar jullie je stofjes kopen ;-)

      Verwijderen
    4. Awel, daar wil ik ook wel eens een blogpost over schrijven, beloofd!

      Verwijderen
    5. Het is al een tijdje geleden maar ik wou je ook nog bedanken voor die award, het is me ergens ontglipt om te reageren. groetjes!!

      Verwijderen