maandag 22 oktober 2012

Dankjewel blogdames!!!

Enkele weken geleden won ik bij www.vanleentje.blogspot.be/ de give away... Totaal onverwacht, want ik had op dat moment nog nooit meegedaan met een give away! Super om dan meteen in de prijzen te vallen... En wat voor prijzen: een supermooie ribfluwelen stof, een knap paspelbandje en een burda kids voor nieuwe inspiratie. Bedankt Leentje!!!!
Ik maakte de belofte om zo snel mogelijk iets te maken van het stofje... Het was ook veel te mooi om te laten liggen.
Ondanks dat mijn dochter in haar "zwierperiode" zit, besloot ik toch om eens een ander soort kleedje te maken...
En ik vind het zeer geslaagd, al zeg ik het zelf ;-)
Helaas wil Janne niet als model spelen, want het is geen zwierkleedje... (Begint die kleuter nu al te puberen...)

Dus hier het resultaat zonder model...

 
 
 
 
En alsof dat nog niet genoeg was... kreeg ik vorige week de melding van http://ladybugenco.blogspot.be/ dat ik als 200e volger een cadeautje mocht verwachten... Joepie!!!
En deze morgen ging ik naar de brievenbus... en daar vond ik dit schattige, coole uilentasje!! Super hé!! Bedankt ladybugenco!!!!
  
 
 
Wat zijn dit toch allemaal fantastische blogdames!!
Als ik aan 100 volgers kom, doe ik ook een give away, beloofd!
 
 












5 opmerkingen:

  1. Ze zal wel bijdraaien, dat moet wel met zo'n schoon kleedje!
    Het is heel mooi geworden, zo met die blauwe voering. Ik ben blij dat dat stofje een bestemming heeft gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super graag gedaan, mijn dames willen ook niet poseren, heb een paspop daarvoor, die wil altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het water loop altijd naar de zee..oftewel, jij bent voor het geluk geboren zeker????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een beetje een pipi langkous kleedje, al was het maar om uw model een beetje te beïnvloeden:) Leuk kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen