zondag 30 september 2012

Cadeautjestijd...

Enkele weken geleden werd Fien, het dochtertje van vrienden, geboren... 
We waren uitgenodigd op haar eerste feest, dus tijd om op zoek te gaan naar cadeautjes.
Om inspiratie op te doen baseerde ik me op haar geboortekaartje met een uiltje. Ik ging op zoek naar de juiste uil-versie en flockte een eigen interpretatieversie op een Hema-T-shirtje.
 
Maar een baby-meisje heeft natuurlijk ook schoenen nodig!! ;-)
Dus maakte ik slofjes op basis van het patroon van www.stardustshoes.blogspot.com
Heel leuk om te maken!! Nog even naamtekenen en voila...






De mama en de papa waren zeer blij met de zelfgemaakte ( en ook nog enkele gekochte) cadeautjes... en ik denk Fien ook ;-)

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel! Je hebt trouwens ook al leuke en mooie dingen gemaakt! (ben gaan piepen op jouw blog hé)

      Verwijderen
  2. Heel mooi... spijtig dat ik je niet kan volgen via mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry het gaat wel via mail...dus ga ik je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi gemaakt zeg, die slofjes! Amai..
    Mooie dingen heb je hier al gedaan, ik ga je volgen om inspiratie op te doen!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi kadootje! En jij ben volger nr 200 bij en dat verdient ook een kadootje!! Mail je even je adres?? Ladyugenco@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen