dinsdag 13 november 2012

Hier zijn we weer...

Het heeft even geduurd om een nieuw bericht te plaatsen... maar ik heb ondertussen niet stilgezeten.
Eerst heb ik op verzoek van Janne een portemonneetje gemaakt, want wat heb je aan een sjakos als je nog niet eens een portemonnee hebt ;-)
Janne mocht zelf de stofjes kiezen, het werd een bloemetjes met groene voering-combinatie.

 
En dan was het nog eens rokjestijd...
Aangezien mijn bijna 3-jarige puber niet graag broeken draagt, werd het tijd om de inhoud van de rokjesschuif uit te breiden.
Allemaal A-lijntjes uit het boek "Allemaal rokjes" van Mme Zsazsa, snel en gemakkelijk!
Helaas de fotoshoot werd geen succes...
Bij de eerste foto kroop ze al achter de zetel, dan de tafel...
De rest van de fotoshoot ging verder zonder model... alhoewel...
 




 
 
En dan had ik nog wat aapjesstof over en was het ook eens tijd om iets voor Janne's zus, Marie, te maken... Helaas het kind haar voeten bleken immens gegroeid. Dus werden het slofjes voor pop Marie. En het grote voordeel is dat zij niet tegenwerkt bij een fotoshoot ;-)
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. rachtig dat oranje rokje, grappig die foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rokjes zijn erg mooi... ik kies voor de aapjes!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    ik heb je genomineerd voor de Liebster blog award. Neem een kijkje en doe je mee?

    http://mamaimaar.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html

    Liefs Mama Imaar

    BeantwoordenVerwijderen