maandag 24 september 2012

Pimp my table

Ken je die ikea-lack-tafeltjes? Super om in huis te hebben! Spotgoedkoop, komen altijd van pas, maar de verf komt er ook gemakkelijk af of je hebt snel krassen... Maar geen probleem!
Tijd om een tafeltje te pimpen met Ikea-stof voor in mijn naai-atelier...




En eens aan 't pimpen, kon ik niet meer stoppen en heb dan ook maar de Ikea-kast gepimpt...

 

 
 
Tip: als je de stof wast met waterbestendig product (van HG) of je spuit ze in met product tegen de regen (voor KW's en dergelijke), dan blijft de stof lange rmooi!

7 opmerkingen:

  1. Wel, dat vind ik nu eens vernieuwend! Bij ons ook ikea maar kapot geklopt van de hamertjes die ze daar ook verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tafeltjes zijn inderdaad niet bestand tegen de Ikea-hamertjes...
    Dat zijn verkoopstrucs hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallokes, hoe fijn! ik heb zo twee tafeltje in mijn kleuterklas en zou ze ook zo graag willen pimpen. Heb je hier toevallig een werkbeschrijving van. of afmetingen van het stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook wel benieuwd naar je werkwijze!!!

    BeantwoordenVerwijderen